niedziela, 26 stycznia 2014

Wstęp

OSZUSTWO
o·szus·two
rzeczownik
liczba pojedyncza: oszustwo;      liczba mnoga: oszustwa

1. świadome wprowadzenie kogoś w błąd dla własnej korzyści

Kiedy sekrety trzymane głęboko w sercu są kluczem do twojego bezpieczeństwa, nie popełniaj błędu ufając innym. Co, jeśli znajdzie się ktoś lepszy od ciebie w grze zwanej ‘oszustwem’? Co się wydarzy, gdy dopuścisz go do siebie blisko, zbyt blisko, a on ostatecznie cię rozgryzie? 
Zaakceptuje cię? Czy twoje nowo wyjawione tajemnice znajdą się w namacalnym niebezpieczeństwie?

TRAILER


~~
Witajcie! :)
Założyłam tego bloga z zamiarem tłumaczenia fanfiction Deception. Zgodę od autorki otrzymałam. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i znajdą się jacyś czytelnicy. Będę wdzięczna za zostawianie komentarzy pod przeczytanymi postami. Miłego czytania! :)

11 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetnie :)
    Strasznie podoba mi się trailer (:
    Jutro przeczytam całe opowiadanie bo dzisiaj już oczy się zamykają, a jutro już szkoła :c
    Obiecuję, że skomentuję każdy rozdział! :)
    -@luuuvmyswaggy
    www.teenage-dirtbag-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie mnie zachęciło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowida się świetnie.
    Lecę czytać dalsze rozdziały.

    ~Olcia♥
    PS dzięki za wysłanie mi linku na tt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam linka na tt nie wiem czy od autorki czy czytelniczki, ale zabieram się za czytanie :)
    @Elodie_x33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :)
    @zaynismyangelx

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję że zaczynam to czytać dopiero teraz, bo zapowiada się nieźle.
    @avemrc

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada sie ciekawie :D nie moge się doczekac

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka to piosenka ?? i genialny ff <3 :'(

    OdpowiedzUsuń