wtorek, 13 maja 2014

Zakończenie

To jest mój ostatni (przynajmniej na tę chwilę) post i kieruję go do moich czytelników, którzy byli dla mnie niesamowicie cierpliwi. Nie mogę Was zostawić bez zakończenia, ale nie jestem w stanie napisać go teraz, patrząc na to z dystansu, więc chcę chociaż podsumować dla Was wszystko, co się wydarzyło. Jeśli to jest w porządku.
To, co zamierzałam zrobić w ostatnim rozdziale Deception było wytłumaczenie, jak to się stało, że Charlie zabiła Ellie w domku w lesie. Zanim Gary ją zgwałcił (co oczywiście się wydarzyło) odurzył ją narkotykami, które wywołały u niej tak wielkie urojenia, że trudno jej było odróżnić prawą stronę od lewej. Podczas sceny ucieczki, Charlie, zamiast uciec do lasu, została i zaatakowała Gary’ego, dusząc go poduszką. Dopiero jak odsunęła poduszkę, zdała sobie sprawę, że nie udusiła Gary’ego, ale Ellie. (Narkotyki wywołały u niej halucynacje, sprawiając, że zamiast twarzy Ellie widziała twarz Gary’ego, który tak naprawdę leżał nieprzytomny na podłodze z krwawiącą nogą), więc dla tych, którzy zastanawiali się, czy Charlie była bezwględną morderczynią, odpowiadam: nie, nie była. Była biedną 8 letnią, przerażoną dziewczynką, która została odurzona przez narkotyki. To była pomyłka. (Wiem, że to wyjaśnienie może wydawać się bardzo pospolite, a nawet brzmieć fałszywie i chciałabym napisać je w bardziej zrozumiały i REALNY sposób, ale po prostu nie mogę tego zrobić teraz.)

~~~
A teraz kilka słów ode mnie (tej, która tłumaczyła to ff), o ile ktoś zamierza to w ogóle przeczytać haha :D 
Chciałam tylko przypomnieć, że Haley (autorka Deception) napisała na swoim wattpadzie tak: 'Ważna wiadomość! Rozmawiam z kilkoma wydawnictwami... i wygląda na to, że ostatni rozdział Deception pojawi się latem!'
Mam nadzieję, że wszystko się uda i doczekamy się odpowiedzi na nurtujące nas pytania (np. co do cholery z Harry'm?!) No, ale nie pozostaje nam nic innego, jak cierpliwie czekać :) 
Nie przedłużając za bardzo, chciałam podziękować wszystkim, którzy wytrwali do końca z moim tłumaczeniem, czytali, komentowali (tu i na Twitterze)... JESTEŚCIE NAJLEPSI! <3 
Nie będę Was już dłużej zanudzać haha :D Mam nadzieję, że spotkamy się tu znowu latem, więc do zobaczenia! <3


28 komentarzy:

  1. och szkoda ze dopiero w lecie :(((
    ale wlasnie co do cholery z harrym?! xd
    i ta charlie.. a ja myslalam ze jednak jej siostra zyje xd to by byla dopiero akcje hehe
    dziekuje ze poswiecalas swoj czas by tlumaczyc no i do zobaczenia c; / @perriefects

    OdpowiedzUsuń
  2. serio liczyłam na to że pojawi się ostatni rozdział, szkoda że go nie napisała. Czytałam od samego początku i tak samo jak świetne jest opowiadanie , tak i twoje tłumaczenie , za które dziękuje x
    Szkoda że to już koniec ;(
    nie rozumiem tylko dlaczego autorka rozmawia o tym z wydawnictwami ?
    @black_nailss

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że będziemy musieli tak długo czekać :'( no cóż..
    dziękuję Ci za wspaniałe 5 miesięcy, które nam poświęciłaś (: do zobaczenia skarbie x
    @ohlittlepayneon

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że każdy przeczytał notkę ;) fajnie się czytało te opowiadanie i trochę skoda, że 'zobaczymy' się latem, ale trzeba być cierpliwym ;)) szkoda, że to koniec, ale nic nie może przecież wiecznie trwać :D
    dziękuję, że byłaś tu dla nas i tłumaczyłaś to ff xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej dziękujemy nie tylko autorce ale przede wszystkim tobhje bo poświęciłaś swój czas na to tłumaczenie :D dziękuję!!!!!!! I mam nadzieję do zobaczenia latem bo serio chce się dowiedzieć troche więcej o harrym :D dziękuję jeszcze raz!!!!!! @hallxofxfame .xx

    OdpowiedzUsuń
  6. jacie, i co ja teraz mam czytać:( czekam z wielką nadzieją do lata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czm to juz koniec :(
    Tak bardzo przywiazalam sie do tego ff ze chce mi sie plakac ze to koniec i musimy czekac do lata na oficjalne zakonczenie :(
    Dziekuje tobie i autorce za taki cudowny ff <3
    Nie bede przeciagac bede tesknic za tym ff.... co ja klamie ja juz tesknie :*
    @andrejjj99 (juz placze i teknie)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie z całego serca dziękuje ci za to opowiadanie xx
    @Olciak2804

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jedyne podsumowanie jakie przyszlo mi do glowy to why do all good things come to an end (dzieki nelly furtado :D) szkoda, ze poki co nie ma nowego rozdzialu ani nic z tych rzeczy, ale wciaz licze na ten cud, ze ktoregos dnia autorka napisze cos dalej. Nie przeciągając bo jestem meega spiąca i ledwo trzymam tel w rękach - będę cholernie tęsknić za tym ff. Jedno z lepszych a moze nawet moje ulubione! Dziekuje strsznie ze to tlumaczylas!! Jestes wielka!! Nie mam slow x

    @medisick

    Oh zapomniałam rozwiązanie tego jak charlie zabiła ellie - nie wpadłam na to haha mimo ze autorka wybrala cos niby banalnego dla mnie bylo to do konca zagadką x

    OdpowiedzUsuń
  10. :'( Jak to w lato? płacze, przywiazalam sie to tego ff :'( ja nie wiem co napisac, rozpaczam @Mika69_1D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam będę czekała :) @LoveHoranekEver

    OdpowiedzUsuń
  12. Bede czekac, tak bardzo Ci dziekuje, ze podjelas sie tlumaczenia deception, jestes wspaniala xx

    OdpowiedzUsuń
  13. ewww, w takim razie do lata co nie? xD
    dobra teraz tak serio, będę cholerę tęsknić za tym ff. Jest prostu cudowne i napewno jeszcze kiedyś do niego wrócę.
    Cholera, to brzmi jak pożegnanie, nie ważne .-.
    ją się nie żegnam (tak czy inaczej) czytam jeszcze twoje tłumaczenie the boy in the attic więc na bank się jeszcze jakieś zobaczymy? xD znaczy ty pewnie będziesz czytać moje marne komentarze, nevermind.
    Nie pozostaje nam nic niż czekać do lata, w sumie to tylko miesiąc, chyba w przeciągu tego czasu nie umrę xD
    trzymaj się ciepło xx
    @can_fly_xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodziewałam się innego zakończenia. Szkoda, że nie ma nic o Harry'm, nie wiadomo co mu się stało w tym ostatnim rozdziale.
    Bardzo Ci dziękuję za tlumaczenie tego świetnego opowiadania :) xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, akurat w takim momencie? Ale będę czekać do lata, na pewno tu wrócę. A Tobie dziękuję za tłumaczenie jesteś wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uh, ponieważ jak na razie, to jest ostatni rozdział, więc również mój ostatni komentarz aż do samego lata.
    Zobowiazuje mnie to do napisania czegoś od serca, bo naprawdę kocham to ff, autorkę, bohaterów oraz Ciebie - naszą ukochaną, najlepszą i najzajebistszą tłumaczkę na świecie.
    Odkąd pokazałaś mi to ff na Twitterze, moje życie się odmieniło, ponieważ cała akcja mnie tak wkręciła, że ogólnie utraciłam swoje życie osobiste i żyłam życiem bohaterów. <3
    Przyznam szczerze, że to zakończenie dużo mi wyjaśniło, bo gdy dowiedziałam się, że to Charlie zabiła Ellie, wstrząsnęło mną, ale teraz wiem, że to nie była jej wina.
    Reszta rzeczy nadal jest niewyjaśniona, więc z utęsknieniem będę czekała na rozdział, który ma pojawić się latem.
    Wraz z wkroczeniem w świat Deception, wkraczałam w Twoje inne tłumaczenia, które zajebiście kocham i dziękuję Ci za nie baaaaaaardzo.
    Jesteś wspaniała, kochana, utalentowana, mega życzliwa no i nie wiem jakich jeszcze epitetów tutaj użyć, po prostu najlepsza! <3
    Czekam już na lato i finalny rozdział, a tymczasem powiem, że bardzo Cię kocham i dziękuję Ci za wszystko całym moim serduchem <3
    @mysweetloouis

    OdpowiedzUsuń
  17. To my dziękujemy!
    Najlepsze ff jakie do tej pory czytałam, świetnie przetłumaczone, sprawdzałam codziennie czy nie ma nowego rozdziału, musze sie odzwyczaić od tego nawyku.😭 dobrze, że będzie jeszcze ostatni rozdział, ale to i tak stanowczo za mało, jak ja wytrzymam bez tego opowiadania kdhskfnslf :( nienawidze, gdy kończy sie jakieś fanfiction, to tak jakby u mnie w życiu też coś sie kończyło idk haha XD
    ok, więc jeszcze raz dziękuję ci bardzo, że to tłumaczyłaś i do "zobaczenia" w lecie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wierzę. Kocham Cię i z całego serca dziękuje, że zechciałaś dla nas przetłumaczyć to fanfiction. Jest ono moim ulubiony i najlepszym jakie do tej pory miałam okazję czytać. Sądzę, że nie wytrzymam emocjonalnie do lata z czekaniem na ostatni rozdział :( To zdecydowanie za długo, ale nic nie poradzimy. Mam nadzieję, że ten czas szybko i przyjemnie mi zleci, na czytaniu czegoś równie wspaniałego :D Tylko najpierw, muszę coś takiego znaleźć. Nie lubię końców, a szczególnie rzeczy, które kocham (każdy nie lubi XDD). Czuję jakąś pustkę,idk jaką stronę będę teraz nałogowo sprawdzać w oczekiwaniu na nowy post? :O Jeszcze raz wielkie dzięki, JESTEŚ NASZYM BOGIEM. ily♥

    OdpowiedzUsuń
  19. afnajkf to musiało się skończyć teraz ?! tak bardzo mi przykro, ze nie ma kolejnej części. ale dziękuje kochana, że przetłumaczyłaś tego fanfiction. nie mam pojęcia co zrobię przez te kilka miesięcy, czekając na ostatni rozdział.. a już w ogóle nie wiem co zrobię ze swoim życiem po tym ostatnim rozdziale. mam nadzieje, ze nie zapomnisz mnie poinformować. <3 Dziękuje, że poświęciłaś swój czas dla nas. kochamy Cię.<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam że będzie inne zakończenie...
    Wracając do tłumaczenia, świetnie tłumaczyłaś rozdziały i mam nadzieję, że niedługo pojawi się kolejny rozdział
    @lovely_carrots_

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko , kochana świetnie to tłumaczyłaś. Spędziłam pół dnia czytając wszystkie rozdziały i jestem pod tak wielkim wrażeniem..
    I tak martwię się o Charlie, jak zareaguje na to wszystko.., o Harry'ego, któremu nie wiadomo co się stało ;c

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczne od tego dopiero skonczylam czytac to ff a znalazlam je 2 dni ten i sie zakochałam.!
    To pierwsze ff w którye przeczytala i nie bylo w nim tylko tego ze skrzywdzona dziewczyna poznaje zlego chlopaka zakochuje sie w nim, kloca sie, rozstają ale na końcu i tak wracaja do siebie i zyja dlugo i szczęśliwie...tu bylo zupelnie inaczej mimo kilku calusow klotni i kilku gorących scen oni nadal nie są ze sobą mimo ze sie kochaja co mi sie podoba:) To sprawia ze jest ciekawie a do tego są tez bardzo rozbudowane inne watki histori jak przeszlosc bohaterów. Akcja rozwija sie w dobrym tempie i w odpowiednich mometach dodawane są nowe tajemnice i odpowiedzi na nie. No i oczywiscie misze dodać ze tłumaczenie jest naprawdę na wysokim poziomie i dziekuje za to.! Bo naprawdę niektore tlumaczenia są okropne mimo ze historia jest naprawdę ciekawa:( No ale cóż szkoda ze kolejnego rozdziału mozemy spodziewac sie dopiero latem ale myślę ze nie zapomne o tym aby tu zajrzeć i sprawdzić czy jest cos nowego:D
    Do nastepnego
    Klaudia.xd

    OdpowiedzUsuń
  23. o matko!
    kilka dni temu natknęłam się na to tłumaczenie i od wczoraj non stop siedziałam "nosem" w ekranie i czytałam! :D tak mi się spodobało to ff, że się załamałam tym, że trzeba jeszcze trochę poczekać na next :( ale nie zmienia do faktu, że ta historia jest po prostu genialna!
    aż głupio mi się przyznać, bo czytając kilka odcinków dziś w środku nocy zaczęłam się bać, gdy coś się gdzieś koło mnie ruszało xD tak przeżywałam tą całą akcję, że jestem pod mega wrażeniem!
    pozdrawiam i śle całusy czekając na ciąg dalszy :*** :)

    http://you-and-i-forever-1d.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj spotkamy się latem, spotkamy xD Za 2 dni oficjalnie się zaczyna, so... xD Hahaha :D Nie no kurde... Najpierw nadrobiłam te kilka rozdziałów, które mnie ominęło z mojej własnej głupoty i teraz... Cholera no! Przynajmniej coś się już wyjaśniło i w ogóle... Ja piernicze... Ale Harry... Tak mnie nurtuje ta cała sprawa z nim... Cholera... O bez kitu... No ale trzeba czekać na ciąg dalszy. Muszę go przeczytać. No muszę! Jak będzie oczywiście no ale... Nie no musi być! O.O
    Boże...
    Co to opowiadanie ze mną zrobiło? O.O
    Ogólnie jak sobie przypomnę to wszystko co się działo w tej historii... Te emocje, dreszcze na całym ciele... Jprdl... Dlatego teraz niecierpliwie czekam na tą końcówkę, która na dobrą sprawę nie wiem kiedy się pojawi.
    No ale nic. Czekam. I mogę czekać nawet wieczność xD
    @LoveWithHarold

    OdpowiedzUsuń
  25. [SPAM]
    "Drogi chłopcze obok. Cześć jestem "dziewczyną z sąsiedztwa" lub jeśli zwróciłeś na mnie uwagę przez ostatnie 17 lat to po prostu nazywaj mnie Chloe Wilson. Jeśli chcesz spróbować złamać moje serce musisz wiedzieć, że ono już dawno jest w kawałkach"

    zapraszam na nowe fanfiction o Niallu :)
    http://if-we-do-this-together-is-the-end.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń